KURUS ONLINE COACHING


Terima kasih kerana berminat...!!!

Sebelum mula, elok saya kenalkan diri saya dulu...

Nama saya NORAZMAN MD NOH @ Ust Man @ Coach Man, berumur 41 tahun, bertugas sebagai guru agama di salah sebuah sekolah kerajaan di Perak.

Saya dulu agak besar dan gemok.




Sekarang dengan izin Allah dah berjaya turunkan berat badan sendiri sebanyak 65kg.

Itu pun setelah bermacam-macam cara saya cuba, tak makan nasi, pegi gym, makan roti saja, makan herba beli di pasar malam dan sebagainya.

Tapi satu pun tak berjaya.

Setelah saya tahu dan jumpa kaedah ni, saya rasa Ya Allah ruginya dulu aku tak tahu betapa mudahnya cara sekarang ni.

Jimat masa, cepat dan selamat.

Gambar di bawah hasil saya terkini.


Tak dapat nak bayangkan betapa gembiranya boleh turun berat macam ni...

Bayangkan ini adalah anda beberapa bulan dari sekarang...

Mesti anda nak kan....? 


Perkara paling best ialah saya semakin mudah nak beribadah kepada Allah.

Dulu nak sembahyang pun tak sempurna, macam OKU padahal umur masih muda.

Saya susah nak lipat kaki ketika sujud dan duduk tahiyat sebab badan dan peha terlalu besar.


Saya jugak dah banyak boleh buat menda yang dulu saya tak boleh nak buat....

Banyak sangat menda yang saya tak boleh buat :

1. Nak potong kuku kaki
2. Nak pakai stoking
3. Nak garu belakang
4. Nak basuh berak
5. Nak lipat kaki masa bawak kereta
6. Nak naik mainan di taman tema
7. Nak pakai tali pinggang masa naik flight....malu oo...!!!

Banyak lagi....kat atas tu antaranya lah...

Nak bersukan lagi la, jangan harap....

Tapi sekarang saya sangat aktif...


Nak makan...saya memang suka makan...

Pantang ada jemputan atau makanan, saya bebas nak makan apa saja, tapi ada la caranya...kena la belajar...


Nak kerja pun senang....

Ni memang tak dapat di nafikan....

Bila dah ringan segalanya jadi mudah...


Dan paling best, tengok gambar di bawah :




Selain tu saya dijemput untuk sebuah rancangan televisyen dokumentari khas berkenaan diri saya selama 30 minit 

Saya dipilih sebagai salah seorang IKON SIHAT Malaysia daripada 12 orang seluruh negara

------------------------------------------

Anda pulak dah puas cuba nak kurus tapi belum berjaya....?

Program yang saya buat ni hanya untuk orang yang dah sedia nak berubah. 

Bukan baru nak trial n error....

Anda ada masalah camni...!!!


๐Ÿ”บ Baju seluar dah makin ketat...! argggghh stress

๐Ÿ”บ Rasa rendah diri bila berdepan dengan orang

๐Ÿ”บ Tak suka tengok diri sendiri depan cermin

๐Ÿ”บ Nak kurus tapi susah kawal makan

๐Ÿ”บ Malu sebab selalu disangka MENGANDUNG

๐Ÿ”บ Cepat penat bila berjalan

๐Ÿ”บ Lutut dah mula sakit macam orang tua padahal masih muda

๐Ÿ”บ Suami dah tegur badan dah makin naik

๐Ÿ”บ Baju semua cantik tapi takde saiz...huhu

๐Ÿ”บ Setiap tahun azam nak kurus tapi masih gemok

๐Ÿ”บ Berat naik lepas bersalin, tapi anak masih menyusu

๐Ÿ”บ Doktor dah bagi warning kena turun berat sebab kesihatan


Saya ada penyelesaian 

kepada semua masalah di atas...! 

Biar betul coach...?


Jom tengok testimoni....!!!
































Sekarang keputusan di tangan anda....

Apa yang saya tawarkan....?

Saya tawarkan 

PERSONAL COACHING 
& GROUP COACHING

Ok, macam ni....

Saya memang bantu orang turunkan berat badan, tapi menggunakan NUTRISI HERBALIFE

Saya dah masuk tahun ke-7 menjadi pengamal dan pengguna nutrisi ni.

Pada saya, ia paling mudah, cepat, selamat, berkesan dan terbaik untuk pengurusan berat badan.


Kenapa saya katakan ianya yang TERBAIK
Jom saksikan video ini

Tu antara sebab yang kuat kenapa saya pilih yang terbaik.

Tapi bukan saya jer, pemain bola sepak termahal dan terbaik di dunia pun pilih Herbalife.

Kalau Herbalife tak bagus takkan dia sanggup masukkan dalam badan dia...betul tak...?


Jom kita dengar kenapa
Christiano Ronaldo memilih Herbalife

Satu lagi Herbalife ni memang sesuai untuk atlet bertaraf dunia, dia bukan UBAT KURUS seperti sangkaan kita.

Herbalife adalah makanan terbaik yang diformulasi khas untuk mereka yang pentingkan PERFORMANCE / PRESTASI

Anda bagaimana...?


Herbalife memang sesuai 
untuk yang pentingkan prestasi

Saya cakap macam tu sebab saya dah banyak join program kuruskan badan, seminar, aktiviti dan pelbagai lagi.

Program Jom Kurus Kevin Zahri pun saya dapat jadi JUARA KEBANGSAAN sebanyak 3 kali.


Juara Kebangsaan
Musim Pertama JK1M Kevin Zahri


Juara Kebangsaan
Musim Keempat JK1M Kevin Zahri


Ini hasil yang saya perolehi dengan izin Allah 
setelah menempuhi segala ranjau duri 

Dari segi informasi dan pembelajaran terlalu banyak yang saya pelajari dari program tersebut yang boleh bantu saya guide orang lain dalam grup tu.

Coaching saya adalah secara PERCUMA, tiada bayaran apa-apa sepanjang hayat anda.

Cuma pilih jer pakej mana yang berkenan, bank in saya dan kita boleh terus mulakan Program Coaching ni.



Saya rekemen pakej FASTER (ADVANCEED PROGRAM) paling kurang sebab ia satu pakej yang lengkap dan sederhana.

Saya akan ajar anda segala rahsia yang anda perlu tahu untuk turunkan berat badan.

Saya akan ajar anda :

1. Rahsia ILMU 3J
2. Cara pengambilan makanan yang betul
3. Makan 5-6 kali sehari setiap hari
4. Cara pengambilan air secukupnya
5. Rahsia & Tips nak KONSISTEN yang ramai tak tahu
6. Ilmu pengurusan stress supaya dapat enjoy journey
7. Cara nak jadikan LEMAK SEBAGAI PENDAPATAN

Banyak lagi saya nak kongsi. yang last tu saya buka kepada yang berminat sahaja lah...tapi kena la ada hasil yang power dulu.

Setiap hari akan ada banyak info menarik saya kongsi di dalam grup selain perkongsian dari ahli grup yang dah mendapat hasil di atas.

Maknanya semangat kita akan sentiasa up bila kita ada kumpulan sokongan yang sangat kuat.

Jika anda dah bertekad dan berminat, boleh buat bayaran ke akaun bank saya seperti maklumat berikut :

Maybank
NORAZMAN MD NOH
1640 4360 1002

Setelah selesai pembayaran, sila hantar penyata transaksi sebagai bukti pembayaran ke dalam wasap saya semula

Misi anda pun bermula....!!!!!

--------------------------------------------------

Eh....anda rasa jumlah tu mahal....???

Maka anda belum tahu nilai KESAKITAN

Sesungguhnya SAKIT itu lebih mahal, sebab saya ada pengalaman jiran saya.

Aruah jiran saya, kena kencing manis, kena potong kaki. Bawak ke hospital kerajaan, kena Q lama.

Gambar hiasan

Anak-anak kesian, bawak ke swasta, kena bayar dulu RM9k baru boleh potong.

Apa boleh buat, taknak menderita kesakitan kena la keluarkan duit sebanyak tu.

Jadi kalau anda rasa nilai tu MAHAL, maka ABAIKAN jer niat anda nak KURUIH....!!!

Jadi BUAT KEPUTUSAN BIJAK....!!!

Saya send semula no akaun untuk anda bank in dan mulakan kehidupan baru anda....

Maybank
NORAZMAN MD NOH
1640 4360 1002

Tahniah, anda dah buat KEPUTUSAN BIJAK....!!!




Comments